20. srpna 2012

Nějaké informace + poděkování

Brzy tu budou fotky Natky s Kájou, které jsem fotilaa.. ve středu 15.8 a fotky jsou celkem povedené, dle mého názoru. Však svůj vlastní obrázek si budete moct udělat tento týden :)
Dále mám radost, že se fotky líbí. Ať už lidem, kteří byli foceni či těm, kteří chcou také nějaké fotky. 
 A tím bych rovnou chtěla poděkovat všem, kteří mi tu nebo na Facebooku nechali nějaký komentář. Budu ráda za jakýkoliv názor, ať pozitivní nebo negativní. Přece jenom se pořád učím a tak to asi zůstane po celý život - stále je co se učit a co zlepšovat :) 

Btw, zítra, resp. dnes, má být velké teplo, tak snad ho strávíte někde u vody. :)
Dobrou noc! 

 malá ukázka - Naty, Kája

2 komentáře:

  1. Ahoj, moc ráda bych Tě ještě pozvala na moji právě probíhající GA u mě na blogu.
    http://handbagforladies.blogspot.cz/2012/08/my-birthday-giveaway.html
    Dnes a zítra je poslední možnost se zúčastnit, než GA ukončím a vyhlásím vítězku.
    Třeba budeš mít chuť zkus své štěstí, pokud jsi tak už neučinila. :)
    Možná jsem Tě i pozvánkou trošku potěšila a co víš, možná budeš mít při losováí štěstí! ;-)

    OdpovědětVymazat