2. srpna 2012

Lucky


Dnes jsem po dlouhé době vytáhla Stanleyho (Nikon D3000). V pondělí, v úterý a potom je otázka kdy dál, fotím. Takže jsem si řekla, že se do toho musím trošku "dostat". Bohužel jediné, co jsem měla na očích živého byl můj napůl nemocný bratr nebo pes - Lucky. No takže Lucky vyhrál :) .. A pár fotek je tu. Jsou to nic moc fotky, ale tak není to zas tak strašnéé :))

Tea.








8 komentářů:

  1. Zrcadlovka D3000 a nebo D3100 je můj velkej sen.:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak třeba se ti splní!:) Jinak ono to z velké části je samozdřejmě o foťáku/zrcadlovce. Ale když máš zrcadlovku a žádné nápady, je ti to naprd:) .. Ale dívala jsem se na tvůj blog a máš pěkné fotky, takže ve focení pokračuj a třeba se dočkáš té D3000/100. :)

      Vymazat
  2. Ježiš, to jsou užasné fotky! Kéž bych taky dostala nějaký lepší foťák:((:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju mockrát!:).. Jinak v dnešní době se dají sehnat "lepší foťáky" za ne tak strašnou cenu :).. Ale to by ses musela poradit s někým, kdo se ve foťácích nějak vyzná. Já jsem ráda, že si rozumím s tímhle a tím to pro mě končí:D :)

      Vymazat
  3. zrcadlovka je můj sen,já fotím čím můžu a samozřejmě úprava udělá taky svoje,ale jsem docela spokojená s tím co mám..ale tyhle se ti fakt povedly,jenom škoda že je nedáš větší aby byli líp vidět;)

    leilarosee.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji mockrát!:) Tak uvidíš, do budoucna se ti to uřčitě splní:) Já bez zrcadlovky fotila rok a taky to nebylo špatné, byla jsem smířená, že to prostě zrcadlovka není, tak musím víc kouzlit:D.. Jinak klikni na tu fotografii a ona se ti zvětší. Původní rozlišení v notebooku je 3 800/2200 pix. zaokrouhleně, takže jsou velké :)

      Vymazat