10. prosince 2014

Fotky "ze šuplíku"

...Prohlížím starší fotky a vážně mě začíná mrzet, že jsem tak strašná povaha ve smyslu, že u žádné činnosti nevydržím.
 Takže přidám alespoň 3 z těch starších fotek, které mi navozují vánoční náladu a pořád nepřestávám doufat, že třeba to tu bude vypadat na ty letošní Vánoce podobně :)
 (A třeba i já se dokopu k tomu začít znovu víc fotit, dostat se do formy a zlepšovat se - žeby novoroční předsevzetí? :))


(a ano, zbožňuju Vánoce, vybírání a kupování - ráda bych i vyrábění, ale to by nedopadlo dobře - dárečků, samozřejmě i dostávání dárečků :D a všechno, co je kolem toho, což je i tady na blogu vidět, že od první adventní neděle nevidím nic jiného, než Vánoce :) )
Mějte se krásně,
                   T.

5 komentářů:

  1. Taky nedělám nic dlouho, je krásné vyzkoušet nové věci a po čase se zase vracet. Zkušenostmi v jiných oblastech můžeš najít jinou dimenzi v tom starém.
    Někdy to chce jenom pauzu a zase vrátí chuť něco dělat.
    Každopádně focení je skvělé v tom, že uvidíš věci, kterých by sis třeba ani nevšimla.
    Tak ať se daří. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je pravda, dělat něco, jenom abych to dělala, nemá moc smysl. Ale cítím v kostech, že už přichází chvíle, kdy mi focení chybí a vidím ve fotkách to kouzlo, které jsem viděla na začátku :)
      Děkuji za hezký komentář, podpořilo mě to :)
      Měj se moc hezky :)

      Vymazat
    2. Tak se těšíme na další fotky :)

      Vymazat
  2. Taky bych brala bílé Vánoce... Vánoce jsem měla ráda vždy, ale teď s dětmi je to úplně super :-) Jinak některé věci se musí uležet a dozrát, pak se k nim člověk třeba zase rád vrátí. Ten diář, co jsem dělala, je třeba první vázaná knížka od té doby, co jsem na mateřské. A teď mám do toho zase velkou chuť... jen teda zase s dětmi není tolik času :-)
    P.S.: Až budeš v Třebíči, tak se musíme domluvit a stavíte se, jo?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, to věřím :) ..A snad se čas najde, protože diář se ti opravdu povedl a byla by škoda "toho nechat" :)
      Jojo, rádi se stavíme :) Tento víkend jedeme do Vídně, ale příští neděli mám v plánu jet do Třebíče, tak se ještě domluvíme :)

      Vymazat