25. prosince 2014

Štědrý večer

..jsme si moc užili. Od ranní vánočky a kakaa až po noční hraní zábavné hry Alias, kterou jsme dostali od Ježíška. :-) Mám ráda Vánoce a včera mi zase došel jeden z hlavních důvodů proč, nikdy společně netrávíme tolik času tak jako o Vánocích. A to že to včera bylo společných téměř 20 hodin. :-)


Poslední 3 roky se pokaždé před rozdáváním dárků vyfotíme a je super sledovat ty změny - samozřejmě jsou všichni čímdál krásnější, jak jinak :-) 
a jakožto nejmladší jsem rozdávala dárečky.. 

ikdyž Lucky mi pomáhal :-)


Doufám, že jste si Štědrý den a večer také užili :-)
Přeji krásné a pohodové pokračování svátků,
                                                                        T.

2 komentáře:

  1. Máte to hezky nazdobené a to společné foto je dobrý nápad. My budeme mít asi takové ty momentky, fotil Michal, ani jsem je ještě neviděla. Ale společná fotka tam bude chybět. Mějte se pěkně, pozdravuj doma. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme :-) Jojo, jsem za to ráda, že alespoň jednou za rok máme tu společnou fotku. :-) Doufám, že dáš nějaké fotky na blog nebo že se na ně podívám, až budu u Vás. :-)
      Taky se mějte hezky, T.

      Vymazat