15. prosince 2014

Vánoční cukroví..

..hotovo! Teď už jen čeká na rozvoz.
  Mamka letos dělala 28 druhů a 25 kilo a už je vše hotovo, takže kuchyň už zase začíná vypadat jako kuchyň a já si říkám, že mám do budoucna laťku dost vysoko.
  Je mi jasný, že jednou budu šťastná za pár upatlanejch druhů s mou šikovností a moje máma toto :D
Věnec přidán pro "měřítko"

 Nejhorší na tom je, že člověk jenom ochutná od každýho druhu a kilo nahoře..  Nojo, rok 2015 holt bude muset začít dietkou :D 

Mějte se krásně, 
                  T.

4 komentáře:

  1. Smekám, to bych nedala...a vypadá nádherně.
    Já letos nezvládám, máme jen ty perníky a v lednici těsto na slepované.
    Ale mám už i vytaženou formu na rohlíčky a na laskonky, tak snad ještě něco bude.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky i skvěle chutná, donesu alespoň na to ochutnání :)
      Však Vánoce nejsou o tom honem udělat co nejvíc druhů, když člověk nestíhá :)
      Tak se měj hezky a přeju klidný pečení, který si snad i užiješ :)

      Vymazat
  2. ááách, to vypadá nádherně... to je nakrabičkované jak na svatbu :-) Co jsem měla možnost ochutnat, tak Tvoje mamka pěče fakt výtečně...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, mamka si to musela skládat sama, nám dovolila jenom strašně opatrně nosit krabice, aby jsme to nepoházeli :D
      Vyřídím, bude mít radost :)

      Vymazat