14. dubna 2011

Fotografování Markétky - exteriér

Nedávno, přesněji 7.4 jsem šla se svou kamarádkou Ilčou fotit její mladší, přibližně 4 letou sestřicku Markétku. Do lesoparku přišly o něco později, takže moje napětí se neustále zvyšovalo. Po 5 minutách jsem je viděla na konci cesty a až došly ke mně, daly jsme se do focení. Údajně se Markétka ráda fotí, no podle mého názoru až tak moc ne. Bylo to poprvé, co jsem fotila malé dítě, tak možná i proto. Byla to celkem "fuška", nevěřila bych, jak je těžké fotit malé dítě. Neustále musíte nějakým způsobem upoutávat pozornost, aby se vůbec podívalo do objektivu. Když už se tam podívá, je to většinou vteřinový pohled, kterým hned "ucukne". Po nějakém čase jsme se přesunuli na dětské hriště, kde už jsem se ani nesnažila moc upoutávat pozornost. Hrála si s ostatními dětmi, takže jsem věděla, že proti tomu nemáme se Stanleym šanci. Poté, co jsme měly vyfocené všechny fotky, co jsme potřebovaly a chtěly, jsem už naprosto vyřízená došla domů s myšlenkou, že teď přichází ta horší.. No, když fotíte "starší", tak horší, ale u malého dítěte je to dost na podobné úrovni. Řekněme to takhle, ta nudnější část - úprava. To znamená: dát do rámečku, popřípadně hodit do černobíla či nějak doupravit kontrastem. No jednoduše řečeno - prostě nuda. Ale ikdyž jsem ten den spala jako zabitá, stálo to za to. Fotky si myslím, že jsou povedené a ikdyž si tady převážně stěžuju.. Tu činnost prostě miluju :)) 


A tady je výsledek přibližně 2 hodinové práce->  
http://mysterytea.rajce.idnes.cz/Marketka/


Btw: Opravdu uznávám profesionální fotografy, kteří musí s dětmi pracovat skoro každý den. Musí to být vyčerpávající, ale svým způsobem to musí i dodávat energii:) Alespoň mně dodal hlavně energii pohled na fotky, které nejsou k zahození:)

Žádné komentáře:

Okomentovat