11. května 2011

Úžasné a ještě lepší zprávy

Možná se vám zdá název tohoto článku přehnaný, ale upřímně? Není vůbec přehnaný, alespoň pro mě ne. V pondělí za mnou přišla Romča a řekla mi "Tery? Neměla by jsi zájem fotit moji těhotnou mamku? Chtěly jsme sice jít k nějakému fotografovi, ale vyšlo by nás to strašně draze. Proto mamku napadlo, jestli by jsi ji nechtěla vyfotit ty, až bude mít trošku větší bříško?" Mé tělo v tu chvíli zavalilo štěstí a radost, takže moje reakce byla možná trošku děsivá, ale nebylo to nic jiného, než jen radost.  Takže vám z toho určitě došlo, že moje reakce byla "ano, ano, anooo!!!!" Ták já budu fotit těhulku. Neuvěřitelně se na to těším, ale mám i trošku strach. Je to přece něco jiného, než když fotím, nějakou svou kamarádku. Něco přesně takového jsem říkala v úterý, například "Neměla jsem říkat jo. Co když to pokazím? Pupek nebude mít na vždycky, je to omezený časem!" a podobně. Ale teď jsou už obavy skoro pryč:)

No a další skvělá zpráva -> Dnes jsem si volala s Ilčou a ta mi řekla "Nic si neplánuj na úterý" já jsem samozdřejmě nevědomky řekla "Proč??" A ona na to "No vííš, budeš fotit naši třídu" V tu chvíli mě zase zaplavilo štěstí a já jsem zareagovala jako kdybych poprvé viděla denní světlo. Jako né "Ježííš, mě z toho pálí oči" ale "Woooow, jéé co to je"
V každém případě, mám z posledních dnů neuvěřitelnou radost:))
 Btw: Až teda na jednu věc.. Prakticky to jsou dvě věci -> Konstrukce na pozadí a pozadí. Stojí to nehorázný peníze. Když bych to nepotřebovala, tak nic neřeším, ale to bříško víc vynikne na černém pozadí, než na bílém. Ale stažím se na to nemyslet, při nejhorším obarvím temperama bílé pozadí na černo:D 

Žádné komentáře:

Okomentovat