30. dubna 2011

Jak jsem začala s fotografováním

Tento příběh se stal už dávno, ale přece jenom má pro mě význam. Je to totiž den, kdy jsem udělala svou první "uměleckou" (hodně velké uvozovky) fotku. Bylo zrovna léto, minulého roku a já jsem neměla jít s kým ven. Všichni byli nemocní, tak co jsem měla dělat? Ani nevím, jak mě to napadlo, ale řekla jsem si, že si půjdu zkusit něco vyfotit. Vzala jsem náš kompakt - Olympus.. Ani nevím co to bylo zač, to mně bylo v tu chvíli jedno. Vyšla jsem z bytu a šla směrem k lesoparku. Měla jsem štěstí, protože v tu dobu bylo všude kolem barevno a broučků nespočetně. Dala jsem se do focení a v tu chvíli mě to začalo strašně bavit. Byl to pro mě takový relax. Jen já, foťák a na telefonu puštěná hudba. Bylo mi jedno, jak budou ty fotky vypadat, prostě mě to bavilo. Když jsem přišla domů a viděla jsem, že moje fotografie nejsou zas tak špatné, byla jsem šťastná. Moje fotografie jsem dala na facebook a dokonce měly úspěch. A nejen tam. Moji přátelé, známí a rodina říkali, že mám prý talent a že mi to jde. To vše mě popohánělo dál. A pořád popohání:)...
Koloběh života

Žádné komentáře:

Okomentovat