13. listopadu 2012

Notebook zpět, času pořád málo..

Ahoj!!
Hodně dlouho jsem nic nepřidávala, ale mám pro to dokonce i omluvu - měla jsem notebook na opravě a dnes jsem si pro něj jela :) 
Ale i přes to si nejsem úplně jistá, jestli bude nějaký příspěvek v blízké době.
 Za 1. není čas..  
      2. není nálada..  
      3. souvisí s bodem č. 2 - není co/koho fotit. Chybí mi chuť, důvod, inspirace a prostě jsem naprosto vycuclá :D 
 Nechci sem psát jenom proto, abych něco psala. To si raději počkám, až mě to znovu popadne, až budu mít čas, chuť a inspiraci. 

Tak snad brzy!:) 
Tea:)

19 komentářů:

  1. Jaké je prosimtě heslo na tvá alba na rajčeti? Máš tam takhle strašně málo fotografií...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, na rajče už moc fotek nepřidávám, takže pokud se chceš podívat vesměs na všechny fotky, podívej se na facebook. :)

      Vymazat
  2. zůčastni se u mě giveaway o termohrnek podle vlastního výběru!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za pozvání, určitě se podívám a popř. se přidáám :)

      Vymazat
  3. jsem přibližně tři kila v podváze :) děkuju za podporu!
    snad už ti notebook nebude zlobit! :)
    a doufám,že brzy přijde nějaký článek:-* měj se krásně

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to snad zvládneš dohnat :) Nemáš ale vůbec zač!! :)
      Ty taky:-* a děkuji:)

      Vymazat
    2. není mi to jedno, dělá mi to ohromnou radost, díky!

      Vymazat
  4. Odpovědi
    1. Tak vidím, že v tom nejsem sama. Ale tak snad brzy bude líp :)

      Vymazat
  5. nádherně fotíš, co jsem tak koukala a prošla celý tvůj blog :)




    PS: Zvu tě k sobě na giveaway.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc moc děkuji!! :) Už jenom za to, že sis našla čas, aby sis prošla mé fotky! Moc si toho vážím!! :))
      Děkuji, ráda se zúčastním :)

      Vymazat
  6. Teď jsem objevila tvůj blog a fotky jsou vážně skvělé! těším se na další, až chytíš inspiraci! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, strašně moc děkuji!! :) Jinak teď o víkendu půjdu nejspíš fotit, tak snad :)

      Vymazat
  7. Ahoj, u mě na blogu právě probíhá Giveaway. Nechceš se zúčastnit? :)
    http://beauty-blog-blog.blogspot.cz/2012/12/giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  8. Děkuji za pozvání, ráda se na tvůj blog podívám :)

    OdpovědětVymazat