13. ledna 2013

Po 2 měsících..

Zdravím :)
Tento příspěvek je tu po děsně moc dlouhé době! Jednoduše nebyla nálada ani na psaní ani na focení. Nebudu Vám nalhávat, že to bylo časem. Nebylo. Když chceš, čas si vždy uděláš :) 
Neříkám, že mě políbila múza, spíš už mi focení začíná chybět. 
Neříkám, že teď začnu přidávat každý den. Dokud nebudu fotit, nebudu nic přidávat - tento blog je o focení + těch řečích kolem :D.. Ne o tom, abych Vám sem každý den psala, jak se mám, co jsem celý den dělala apod., to se rovnou názvy příspěvků můžou jmenovat "Můj milý deníčku,.." :D (Když jsme ale u toho, mám se skvěle :) :D)
A ani neříkám, že to focení bude hned, začínáme se Stanleym (Nikon D3000) po hoodně dlouhé době, tak snad se se mnou bude chtít kamarádit :) 
Ale už teď Vám můžu říct, že na 2 focení se opravdu těším, ikdyž ani jedno není úplně 100% (Co ale je 100%, že :))
1. je focení kapely na obal jejich CD 
2. je focení maturantů na tablo 
Myslím si, že obě focení budou zajímavá a už se těším :)

Mějte se krásně a pokud máte zájem o focení, napište mi na e-mail: TRezacova@gmail.com nebo do zpráv na Facebooku
Tea! :)

Žádné komentáře:

Okomentovat