15. ledna 2013

Neumím fotit sama sebe!

To je hrozný, měla jsem takových představ v hlavě. Ale prostě neumím se vyfotit a žádnou "modelku" zrovna po ruce nemám. Takže byl úspěch, když jsem se na fotce vůbec objevila /foceno samospouští/. Bohužel úspěch č. 2 - aby ta fotka nějak vypadala - se už nedostavil.
Takže jsem se naštvala a potvrdila si, že sama sebe fotit neumím, alespoň né "umělecké fotky". Prostě mi to nejde, když nevidím, co fotím. :D


Mějte se krásně! 
Tea :)

8 komentářů:

  1. Ahoj, moc ráda bych Tě pozvala na svůj nový blog, který je věnován fotografování. Na blogu rozjíždím projekt 365... a nyní jsem zveřejnila i úplně mojí první proměnu (vlasy, kosmetika). Budu moc ráda, když se Ti u mě na blogu bude líbit a staneš se mým pravidelným čtenářem!:) Přeji hezký den, JK :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, děkuji za pozvání! :) Tvůj blog je zajímavý a ráda se stanu pravidelným čtenářem :)

      Vymazat
  2. Na fotkách ti to sluší! Jsou super! .)

    OdpovědětVymazat
  3. i fotit sama sebe se časem naučíš :P jsi šikula

    OdpovědětVymazat
  4. Já se samofotit taky neumím. Nejrači bych se za to zabila. :D Ale u tebe to nevypadá zle, jsi krásná :)

    OdpovědětVymazat