28. dubna 2011

Fotografování v ZOO Brno

Ve středu 27.4. jsme měli projektový den. Mohli jsme si vybrat na jaký projekt pojedeme a já si vybrala ZOO Brno. Na jednu stranu kvůli tomu, že jsem tam naposledy byla když mi bylo tak 6 let, ale hlavně jsem tam jela za účelem fotografování. Cesou tam jsme jeli autobusem, ve kterém se mi dělalo trošku "šoufl" a když jsme dojeli do Brna, museli jsme ještě chvíli čekat, než se ZOO otevře. Když se konečně otevřela, prošli jsme si hlavně dolní část, což mi moc nepřišlo, protože se chodilo pořád do kopce. Poté jsme měli program ve formě přednášky "co přináší a jaké má ZOO výhody". Musím přiznat, že to mě moc nebavilo, ale po dlouhé přednášce jsme se šli dívat na gepardy. Bože, to jsou tak nádherná zvířata! Po pravě, ty mě snad nejvíce zaujaly. Poté jsme měli rozchod, tak jsme se s Verčou rozhodly, že se půjdeme podívat nahorů. Nahoře byli zebry, které byly snad nejvíc společenské. Pořád se tam předváděly a jak se říká "byli to prostě frajeři". Po tom jsme viděly velbloudy, kteří měli zase dokonale tupé výrazy. Když jsme se vyškrábaly úplně nahorů, tak jsme se staly svědky námluv žiraf. Bohužel čas nám nepřál, tak jsme musely jít dolů, kde jsme měly sraz. To mě vcelku hodně mrzelo, protože jsem se chtěla jít podívat na hady. Ale tak co se dá dělat, do Brněnské ZOO si přece jenom můžu zajet i někdy jindy:)

Tady můžete vydět nějaké fotografie ->
   http://mysterytea.rajce.idnes.cz/27.4.2011-Projektovy_den,_ZOO_Brno/

2 komentáře:

  1. Jsi skvělá fotografka :O) Je vidět, že ve všech svých fotografiích máš srdce :O)

    OdpovědětVymazat
  2. Jé, děkuji:) To mě opravdu těší:)

    OdpovědětVymazat